1. Lisanne Jansen

Toen de schuifdeuren van Chinees restaurant Sin Chen opengingen, verscheen er meteen een brede glimlach op de gezichtjes van mijn kinderen van 9 en 10. "Kijk mam, een chocoladefontein!", schreeuwden ze gelukkig. En daar begon een perfect avondje uit eten met het gezin voor mij: je kinderen die tevreden zijn met wat je uitgekozen hebt. We werden vervolgens hartelijk ontvangen, en konden zonder reservering terecht. Nadat we aangegeven hadden dat we het all-in buffet wilde uitproberen, werd ons enthousiast verteld over wat ze ons allemaal te bieden hadden. Chinese soepen, warme hapjes, een saladebar met een uitgebreid sushi-assortiment, het ging maar door. En dat was nog maar het voorgerecht. Als hoofdgerecht had je keuze uit wel 15 verschillende soort gerechten, ook was er een Japanse grillplaat waar je vlees en vis op kon laten bakken. Tot slot was daar dan het nagerecht, wat echt heerlijk smaakte. Van een uitgebreid fruitbuffet tot een vitrine vol toetjes, er was niks dat ik miste. En dat is de kracht van het restaurant: een avond kunnen creëren waarop alles perfect is en je je geen enkele keer afvraagt waarom iets niet bij het assortiment is inbegrepen. Een goede sfeer, goed personeel en heel erg goed eten. Een echte aanrader!