in Zwolle

Lees onze recensies, dan eet je smakelijk!

1. L.B. 1333 punten

Onderweg naar huis van een paar daagjes weg te zijn geweest zochten we met zijn tweëen een restaurantje om ´s avonds te kunnen eten en daarna verder te rijden. Bij een tankstation onderweg met restaurant zijn we zo ongeveer weggevlucht nadat we hadden gezien hoe de medewerkers daar met het eten omgingen. Wij dus doorrijden. Omdat we in de buurt van Zwolle waren, besloten we naar het centrum te rijden, de auto ergens te parkeren en een restaurant te zoeken.

Eetcafé de Kleine lag op onze wandelroute en omdat ik op de site van eet.nu al had gelezen dat dit etablissement een aantal goede recensies had gekregen, besloten we hier ons geluk eens te beproeven. En dat is ons niet tegen gevallen: Heel hartelijke ontvangst, snelle bediening, goede uitleg van de gerechten, een gezellig sfeer en niet onbelangrijk: een goede kok :D.

Wij hadden de dagschotel (varkenshaas of zalm) genomen, met friet en salade. Het vlees en de vis waren goed bereid, niet te lang en niet te kort gebakken. De frietjes waren heerlijk knapperig en een verse salade, met dressing op smaak gebracht. Naderhand nog een kop koffie en wij konden de rest van onze reis naar huis met een voldaan gevoel vervolgen.

Ook niet onbelangrijk: de toiletten waren schoon.

Al met al zeer aan te bevelen.