Op dit adres zit nu: Kwalitaria de Leckerbeck

1. Een slechte ervaring. Een snackbar of restaurant, het maakt mij niet uit wat u het wil noemen, maar hoe je het ook bekijkt, het blijft slecht. Ik bestelde twee kinderboxen en wat ik kreeg, was onvoorstelbaar. Twee bakjes, eentje voor patat en eentje voor kibbeling (en een speelgoeddingetje). Het bakje patat bevatte maar liefst 10 à 12 patatjes en er zaten letterlijk drie stukjes kibbeling in. De saus moest er nog apart bij worden betaald. Toen de keuze tussen het beloofde ijsje, kleine milkshake of schatkistje moest worden gemaakt, stond ik verbaast te kijken toen ik als 'geen kind' niet een medium softijsje mocht. Dit terwijl deze nog geen €1,90 zijn en de kleine milkshake (€1,90) en het schatkistje (€2,10) wel aan deze prijsklasse voldoen.

Verder heb ik niet een nummer gekregen en zou het worden gebracht. De bestelling heeft er 7 minuten gestaan voor het werd gebracht, afgekoelde patatjes dus. De bestelling had ik namelijk zien staan, met een goed uitzicht op de desk, maar ik kan niet ruiken of er andere gezinnetjes zijn die ook voor de kindermenu's zijn gegaan. Genoeg personeel, daar lag het niet aan, want mijn buren werden wel gewoon van drinken voorzien.

Al met al kon ik wel huilen voor die €12,50. Thuis is de frituur dus aangegaan en is er nog het een en ander ingegooid. Erg jammer van ons gezellige 'etentje'...

2,2