1. * Naar mijn mening is de sfeer altijd leuk en professioneel. Ze praten met je als ze bijv. op de patat zitten te wachten totdat die gefrituurd is.

*Het eten is buitengewoon verrukkelijk en altijd top-kwaliteit. Waneer het echt druk is, duurt het bezorgen/afhalen iets langer dan gepland is. Maar het kan ook niet anders dan, en dat maken ze dan goed met een topklasse Middel Patat Gyros, alles erop en eraan.

*Wat ook leuk aan deze zaak is, is wanneer je met het eten vertrekt niet alleen de cassiére jou begroet en eet smakelijk wenst, maar ook het hele personeel. Dat is ook iets aparts aan dit patatzaak.

*Nog een opmerking: Na de recensies te hebben gelezen, is het me opgevallen dat mensen vaak klagen omdat de saus over de patat is, en dat de patat daarna slap wordt. Ik vind dat geen probleem. Maar je kan ook altijd de saus apart bestellen, misschien dat dat een idee is? En de saus hoort over de patat heen vind ik en niet over de gyros. (Altijd al zo geweest bij Nikos.)

Gr. Willem (16 jaar trouwe klant van Nikos)