1. e vermaas

Wij hebben op 21 juli een diner gegeven ter gelegenheid van het geregistreerd partnerschap van onze dochter en schoonzoon. Dit diner was voor 20 personen. De aankleding was precies zoals ik mijzelf gewenst had en exact zoals wij doorgesproken hadden, Super de luxe!! Ik heb het het personeel zeker niet gemakkelijk gemaakt door halverwege het diner een tafelswitch in te plannen van de gasten, dwz een ieder zat na de switch op een andere plaats dan voorheen, maar het uitserveren verliep werkelijk top, mijn complimenten hiervoor. Niet een keer gevraagd door personeel wat iemand had besteld. Super! Ze hadden het helemaal onder controle. Het diner was meer dan voortreffelijk, en dan nog maar niet te spreken van de ijstaart die speciaal gemaakt was door de keuken brigade ter gelegenheid van het paar. Mijn complimenten, niet alleen gaaf voor het oog maar zeker ook tongstrelend voor de smaakpapillen!!
    Ik wil het het personeel bedanken voor de meer dan toffe culinaire avond want zonder jullie hadden wij zeker niet zo een fijne herinnering eraan overgehouden. Dank jullie allemaal, alles was top.

1. Super bedankt voor uw recensie! Fijn om te horen dat u zo tevreden was.
    Graag tot snel!