1. Bij Mano-litos (kleine Mano is ons uitgelegd door de Griek Mano) is het goed vertoeven. Het eten is uitstekend op smaak, goed te onderscheiden, met liefde bereidt. De rode wijn (merlot) is fan-tas-tisch. Ook onze kleine meiden hebben zich kostelijk vermaakt. Een tegenvaller is de prijs. Niet zo zeer dat het de duur is voor wat je krijgt, maar meer 'de verhouding tot'. Met relatief weinig consumpties toch 54 euro betalen is stevig. Desnalniettemin is het meer dan goed genoeg om die prijs gewoon te laten voor wat het is; maar geld. Wij komen terug, met meiden!

1. Bedankt voor jullie recensie!!
    Fijn dat jullie weer terug willen komen.
    Vindt u echt duur 54euro veel geld voor een diner voor vier?
    Are we serious?
    Met vriendelijke groeten
    Mano(litos)

2. Ach noem mij ouderwets of zo, maar 54 euro voor 4 wijntjes, 3 ijsthee, 2 tapas kip en garnaal en 3 mandjes brood en olijven is gewoon veel geld en geen sprake van een diner... Gevoelsmatig 15 tot 20 euro te veel. Ik zou zelf een tapaslijst presenteren waarbij een klant er bijvoorbeeld 3 uitkiest voor 12.50 of zo. Gewoon helder en duidelijk. Dus ja, daar ben ik serieus in :) Geld is, zoals ik al zei, niet leidend, maar verhoudingen moeten 'kloppen'. Begrijp je? Best, Alexander

3. Alexander bedankt voor jou reactie. Misschien een bezoek in een andere tapas bar met PERCIES de zelfde kwaliteit als Manolitos is een goede idee.

Met vriendelijke groeten
    Bodega Manolitos.