Op dit adres zit nu: MAES 21

1. suzan 121 punten

Lekker gegeten. Je zit ook heel mooi aan de maas.
    De bediening was op zich goed, ware het niet dat we het gevoel hadden dat ze ons er uit keken. Het was 22:00 uur en de kaarsjes werden uitgeblazen, stoelen gingen op tafel en er werd gevraagd of we nog koffie wilden, zo niet dan konden ze de koffiemachine al uit zetten!! Dit werd letterlijk zo gezegd.

1. Beste mevrouw,

hartelijk dank voor uw recensie. Mag ik u vragen op welke datum u bij ons gedineerd heeft, zodat we dit intern kunnen bespreken.

Mvg d'Heeren van Baerlo

2. Beste Leontien,

We hebben afgelopen zaterdag 25 juli gegeten met 4 personen.
    Zoals ik al schreef wat het eten echt goed, we vonden het alleen erg jammer en ongepast dat een vrouwelijke medewerker kwam vragen of we nog koffie wilden en zo nee, dat ze dan het koffieapparaat konden afsluiten, want dit had veel tijd nodig.
    Dit vonden we echt niet klantvriendelijk. Ook doordat een andere medewerker de kaarsjes uit blies en stoelen op tafels gingen zetten voelden we ons weg gekeken.

Verder was het goed en bij het serveren waren de medewerkers ook heel vriendelijk.