1. hr. en mevr. Arts

Zaterdag hebben wij restaurant Bloemers in Oeffelt bezocht. Wij werden warm en gastvrij ontvangen door gastvrouw Susanne. Direct viel het vernieuwde interieur op. Raamstoffering in warme natuurtinten, harmonieus gecombineerd met de leren stoelen. Prettige bijkomstigheid is dat dit ten goede komt van de akoestiek. De vriendelijke, vakkundige bediening had een goed gevoel voor timing. Onze keuze voor een 4 gangen menu van de chef bleek een schot in de roos. Gerechten als:morilles met verse voorjaarsgroenten en ravioli met bospaddestoelen en truffeljus, op de huis gebakken kabeljauw en tartaar van Coquilles St. Jacques en tonijn met druivenjus, kalfslende met foie gras en kalfsjus knolselderijpuree en verse seizoensgroenten, hangop met vanille en ingelegde bloedsinaasappel en vanille roomijs in combinatie met een prachtig wijnarrangement. Alles prachtig gepresenteerd, perfect bereid met een groot gevoel voor wijn-spijscombinatie. Opnieuw heeft chefkok Maarten Bloemers zijn vakmanschap bewezen! Wij komen zeker weer snel terug!