1. Gisteren, zondag, met 3 personen gegeten. Voorgerecht kalfslende met tonijnmayo, een gemakkelijk te maken product, alleen de tonijnsmaak heb ik niet in de mayo geproefd. Verder flauw, niet op smaak. Een ossenhaas als hoofdgerecht met matige groentjes, worteltje, snijboontje, stukje bloemkool en broccoli. Ossehaas was droog en steakmes ontbrak, het normale mes was te bot, de champignons waren te lang doorgebakken. Frietjes voorgebakken uit de diepvries en mayo uit een pot maakt ook niet blij. Het dessert was een kaasplankje, veel roggebrood en weinig kaas voor 10 euro. Hierbij een dessertwijn besteld die meer op prosecco leek en zolang wegbleef dat de paar kaasblokjes al op waren toen die kwam. Bij de koffie een paar supermarkt bonbonnetjes die apart op de rekening staan. De bediening onhandig, onkundig, nerveus en niet echt aardig. Wij kwamen er vaker maar na gisteren nooit meer, dat kun je begrijpen.

2,7