1. Luckers

Een vriendin van ons vertelde enthousiast over Sol. Nu wilde wij dit restaurant ook wel eens proberen. De eerste indruk was goed. Vriendelijk personeel, leuke sfeer. Maar al snel vonden wij dat met name de eigenaar niet al te vriendelijk was. Ook de inrichting van de zaak incl. terras mag zeker wat meer aandacht krijgen. Erg basaal. Ook de temperatuur in de zaak was erg hoog. De tafel naast ons vertrok hierdoor al snel. Wat het eten betreft kan ik vermelden dat dit niet bijzonder was. De porties van hetzelfde gerecht verschilden onderling erg. Ook de saus bij de mixed gril zat in een dusdanig klein potje waar geen vlees of vis in kon. De koffie die we na afloop dronken smaakte totaal niet. De cappuccino leeft wel een espresso. Zo weinig zat er in de kopjes. Bovendien was erg duidelijk dat ze naar huis wilden. We hebben vervolgens maar een drankje bij een andere zaak aan de overkant van de markt gedronken waar je wel welkom eas.

Al met al een echte afknapper. Wij zullen niet meer bij Sol gaan eten. Was echt niet de moeite waard. Je kunt hier veel meer van maken.