1. We hebben bij Noa's Kitchen nu 5 keer gegeten, elke keer erg goed. Je krijgt voor 22 euro een kaart waarmee je 5 keer 5 gerechten kunt bestellen, met keuze uit zo'n 80 gerechten waarvan ongeveer 30 sushi zijn. Ook is er een heerlijk dessert-buffet waarmee je onbeperkt kunt zondigen. Het buffet werd erg snel aangevuld en ook de rest van het eten was meestal binnen een kwartier op tafel. Het is allemaal erg lekker en van hoge kwaliteit, maar bij bepaalde gerechten (bijv. gegrilde eend) zit er naar mijn smaak te veel ketjap op. Als je vraagt of dat wat minder mag doen ze daar niet moeilijk over. Het restaurant ziet er goed uit, maar het is vrij modern; niet helemaal wat je zou verwachten bij een Japans sushi-restaurant. Vandaar de 7 bij de beoordeling. Maar het eten is echt erg goed, dus toch zeker een aanrader!