1. J. Verleg

We zijn hier twee keer naar tevredenheid geweest. De derde keer was ellendig. We hebben vreselijk lang gewacht op ons eten. We kregen veel niet wat wel besteld was en consumpties werden niet opgenomen. Na meerdere malen gevraagd te hebben waar het eten bleef, kregen we nog niets. De bediening hielp alleen de mensen die kwamen afhalen en er werden veel bestellingen meegegeven aan de bezorger. Het restaurant werd niet bediend. Uiteindelijk, na klachten van alle tafels ging de eigenaar buiten staan roken en begonnen de 2 serveersters te huilen... een ramp. Maar omdat we er al 2 maal goed gegeten hadden, gaven we ze het voordeel van de twijfel.

Vandaag is alle twijfel weggenomen. Hetzelfde tafereel deed zich voor op de huilende serveersters na. Net als de vorige keer werd er niet bediend maar (als je al iets kreeg) werd het op tafel gekwakt. Tafels werden niet ingedekt en orders via de telefoon gingen voor. De heersende sfeer was om maar via thuisbezorgd te bestellen en het aan tafel te laten bezorgen... dat was vast sneller geweest. Meerdere keren moesten we uitleggen wat we ook al weer besteld hadden. We zijn met honger van tafel gegaan na 3 uur ergernis. Geen aanrader!

Wat ik niet onvermeld wil laten is de slechte hygiëne. De vloer was smerig, achter de bar was het heel vies op de grond en in de open kasten. De bakken met vuile vaat stonden voor de bar op de grond. Vieze doeken lagen overal tussen gepropt en er lag rondom de keuken veel afval op de grond. Er werd 1 tafel verschoven, daar kwam van maanden vuil onder vandaan. Hier was al heel lang niet goed schoongemaakt...