1. Amsterdammertje

Voorgerechten waren goed, hoofd gerecht was erg weinig voor het geld. Welgeteld 3 mosselen, 2 garnalen en 2 frummeltjes inktvis. Er zaten grote stukken meegebakken gember doorheen, wat niet om te eten is maar wel vaak in de mond terecht kwam. De eigenaar kon ook slecht tegen kritiek.

Al met al een gewoon middelmaat commercieel Thais restaurant. Niet bijzonder!!

1. Allereerst dank dat u de moeite heeft genomen te reageren naar ons. Reacties van onze gasten helpen ons om onszelf steeds te verbeteren.
    Ten aanzien van het/een gerecht, portie grootte, samenstelling kan ik aangeven dat bij bepaalde gerechten de prijs mede bepaald wordt door het gebruik van kwalitatieve (geïmporteerde) Thaise ingrediënten. Uw opmerking is verder met u besproken en afgehandeld op de betreffende avond en tevens ook gecompenseerd, daarbij heeft u en uw gezelschap ook een gratis kopje koffie aangeboden gekregen. Op de avond is er met een passend gebaar tegemoet gekomen naar u wat u (helaas) niet in uw recensie meeneemt. Met vriendelijke groet!