1. Patrice Delchambre

We zijn nu twee keer gekomen: met onze kritische knowledgeable Italiaanse schoonzoon, dochter en kleinzoon Massimiliano en nu met man en broer.

Het was fantastisch en authentiek Italiaans! We zullen het onze vrienden zeker aanbevelen. En dat zijn er veel: van Vlaanderen tot Noord Nederland en tot in en buiten Zimbabwe. De anti pasti erg professioneel, de Wilde Raapjes pizza erg fris en origineel. Ik wil dit keer ook weer Zora erg bedanken voor haar vrolijke, sterke en professionele service en het feit dat er altijd tijd is om mijn beginnend Italiaans te oefenen 💥🍸🍰. Toetjes subliem.

Doe zo voort. Grazie mille per ieri, chi vediamo la prossima volta sicuramente. Siamo felice di fare la conoscenza con tutti voi!

Patrice Delchambre. Auteur/ kunstenaar "Zimbabwe. Een bijzondere passie." Amazon.com 2015.