1. Zeer slechte ervaring met restaurant Amon.

Eten besteld om 18.30, om 19.30 kwam een jongen eens aankakken met de helft van ons eten, wat ook nog eens koud was. Gebeld, slecht behandeld en hij zou het gebrachte koude deel opnieuw brengen met het niet gebrachte gedeelte. Na bijna drie kwartier nog maar eens gebeld waar dat bleef, we hadden niet betaald om vervolgens anderhalf uur te wachten op ons eten. Toen zou dezelfde jongen met tien minuten bij ons zijn. Ook dat klopte niet.

Toen hij uiteindelijk wel bij ons kwam had hij alleen het niet gebrachte gedeelte mee. Wat ook bij openen weer koud bleek. Bij een van de keren bellen hadden we al gezegd ons geld terug te willen omdat wij het belachelijk vonden om te moeten betalen voor eens service die wij niet geleverd kregen. Dit werd ons zeker niet in dank afgenomen en degene aan de telefoon vond het dan ook zéér klantvriendelijk om zonder pardon OP TE HANGEN! Hoe onbeschoft kun je zijn tegenover je klanten?

Bij direct terugbellen kregen wij iemand anders aan de lijn en deze zei dat wij ons geld terug konden vragen aan de bezorger. Dit hebben wij gedaan, maar we hadden dus nog steeds geen eten (behalve de te laat geleverde koude pizza). Echt werkelijk waar: belachelijk. Om half 9 konden wij zelf nog eens wat anders gaan regelen.

Ik heb hier werkelijk geen woorden voor. Wie hier nog durft te bestellen: geniet van het koude eten en de slechte service!