Op dit adres zit nu: Meteora

1. Het nieuwe concept met de tapas is echt geweldig! Normaal neem je toch vaak de standaard dingen als gyros en biftiki etc, maar nu hebben we op deze manier de echte griekse keuken uitgeprobeerd! Zoals sardientjes, garnalen etc. een echte aanrader zijn ook de champignons in roomsaus... mmmm, en zoveel tzaziki als je wilt en brood en frietjes en slada etc. De porties mogen alleen iets kleiner zodat je nog meer kunt proeven en niet bij alle vleesgerechten ook nog gyros serveren. Van mij mag het onbeperkt eten ook in het weekend ingevoerd worden! Tot snel weer.

Vorige recensies van vierpersonen

• Lekker gegeten, maar als we nog een beetje tzatziki bij vragen bij ons hoofdgerecht, omdat er heel weinig bij zat, tellen ze hier dan 5 euro voor, dan is dat meteen de laatste keer geweest, (friet en sla mochten we zoveel bij vragen als we willen en dit hebben we helemaal niet gedaan) hoe lekker het ook is. De pita gyros blijven we nog wel afhalen, maar we komen niet meer in het restaurant eten.