Op dit adres zit nu: All You Can Greek

1. L.B. 1333 punten

Met vier personen hadden we het Puur Genieten Menu gekozen. Voor 25 euro pp konden we onbeperkt kiezen uit een lijst van gerechten. Ruim voldoende keuze voor een gevulde maag aan het einde van de avond. We kregen als eerste gerecht niet onze eerste keuze, maar een gerechtje van het Huis.

De meeste gerechten waren erg smaakvol en prima aan gaarheid (zowel vlees als vis). Alleen een babypaksoi was in het dikste stuk nog niet helemaal gaar. Het viel wel op dat ze in deze keuken erg van pittig houden en ook bosui lag op ieder bord. De sushi viel bij iedereen wel in de smaak.

De serveerster was behulpzaam, maar ze serveerde in haar eentje en het ging niet erg snel. De gerechten kwamen vaak ook niet tegelijkertijd op tafel maar toch met best wat tijd ertussen.

De muziekkeuze die gedraaid werd was op zijn zachtst gezegd apart, soms Jump-style soms meer carnavalesk. Maar het volume was zacht genoeg dus het was niet heel erg storend en je kon nog gewoon gesprekken voeren.

We kozen als dessert ijs met vers fruit. Het fruit was vers en het ijs (wij hadden kokos en mango) smaakte erg goed.