1. 27 maart 2010 hebben we er gegeten met z'n tweeën. Vooropgesteld: Het eten was wel lekker, de rest viel tegen. De gangen werden vlak na elkaar opgediend. Veel te snel naar mijn mening.

Het echtpaar dat bij ons aan tafel zat had een taaie biefstuk. Het mes ging er niet door heen. Dat werd afgedaan met "kan wel eens gebeuren". Die dropen dus na het eten meteen af. Er kwam een nieuw stel naast ons zitten die na 5 minuten verzocht werd aan een ander tafeltje te gaan zitten want deze tafel (onze tafel!) werd omgebouwd voor 6 personen. Dit gebeurde inderdaad met een bijzettafel en twee extra stoelen terwijl wij er nog zaten met onze koffie. Het dessert dat ik eigenlijk nog wilde bestellen heb ik niet meer gevraagd want de rekening kwam vanzelf.

Heb me al vaker opgejaagd gevoeld in dit restaurant maar dit sloeg alles. Zo krijg je iedere tafel 4 maal vol op een avond.

Nog een advies: De man die achter de bar staat kan zijn grove moppen die hij aan zijn collega vertelt (die overigens duidelijk liet merken dat hij dit niet kon waarderen) maar beter niet zo hard vertellen. Het was namelijk niet zomaar een schuine mop maar zeer grof. Zoiets horen we in Italie en in Maastricht en in heel Nederland nooit in een restaurant!

Wij gaan er nooit meer.