1. Jörg Imhof

Eten- Ich habe die Preisgekrönten Rippchen gegessen und war froh als ich damit fertig war. In Deutschland nichts anderes als Kasseler flache Rippe. Überräuchert und miserabel gewürzt. Der Krautsalat war an Geschmacklosigkeit nicht zu übertreffen.

Service. Die männliche Servicekraft mit fettigen Haaren und Minizopf, hat vom servieren keine Ahnung, selbstbewusst und sehr von sich eingenommen, kam sehr oberflächlich an. Die junge Frau war sehr nett, hatte aber nachdem ich gefragt wurde ob es schmeckt und ich dies verneinte, sich nicht mehr blicken lassen. Preislich fand ich das geschmacklose total überteuert. 15,50 +Pommes + Krautsalat+ Ketchup-. Leider werde ich dort nicht mehr einkehren. Schade.

(Vertaling door Eet.nu)

Ik at de bekroonde ribjes, en ik was blij toen ik ze op had. In Duitsland alleen maar Kasseler riblappen (Kasseler wilt zeggen gezouten en licht gerookt). Te lang gerookt en slecht gekruid. De koolsalade was niet te overtreffen in het gebrek aan smaak.

Service. De mannelijke bediende met vettig haar in een staartje wist niet hoe hij moest bedienen. Hij was zelfverzekerd en erg zelfingenomen, kwam zeer oppervlakkig over. De jonge vrouw was erg leuk, maar toen ik ontkennend had gereageerd op de vraag of het gesmaakt had, liet ze zich niet meer zien.

De prijs van het smaakloze geheel was te hoog. 15,50 euro voor frietjes, koolsalade en ketchup.

Helaas ga ik daar niet meer heen. Jammer.

1,5