1. Gisteren met de braderie dacht heerlijk te gaan lunchen bij De Moor, nou had gekozen voor lunchgerecht Milano. Snap totaal niet hoe iemand dit op zijn menukaart durft te zetten. Als je het leest denk je heerlijk, maar wat je krijgt is op een plank twee gehalveerde bruine boterhammen daarbij en nou komt het, een klein wit schaaltje met een teen knoflook en een hele tomaat. Daarnaast een op een hoopje gegooide ham (meer vet dan ham), echt ik was helemaal verbaasd en dacht is dit een bijgerecht? Maar nee hoor de overigens aardige serveerster zag mij verbaasd kijken en zei weet u hoe het werkt? Ik nog verbaasder "nee". "Nou, u plet het teentje knoflook en snijdt de tomaat, een beetje olijfolie met het hoopje ham". Echt ongelooflijk belachelijk wist niet meer wat te zeggen vol verbazing en dan elf euro hoe durf je. Ga daar echt nooit meer eten!!!