1. Wat een ervaring om hier te eten. Je zit letterlijk tussen de museumstukken, een bonte verzameling van oude spullen uit grootmoeders tijd. Het personeel is heel vriendelijk en doet er alles aan om het je naar je zin te maken.

En dan het eten... Om je vingers bij af te likken. Ze serveren heerlijke streekgerechten en maken daar iets heel bijzonders van. Bij het stoofpannetje kreeg je als bijgerecht gekruide aardappeltjes, frietjes, gestoomde groenten, rauwkost en huisgemaakte rabarbermoes. Alles tot in de puntjes verzorgd. Ook kun je een bord bruine bonen met spek bestellen, het gerecht waarmee het restaurant ooit bekendheid kreeg. Als wij weer in de buurt zijn, gaan we hier zeker weer eten!

Kleine kanttekening is dat op verschillende restaurantsites wordt gesuggereerd dat het een pannenkoekrestaurant is. Tot 18.00 uur kun je inderdaad pannenkoeken bestellen, maar daarna niet meer.