1. Stanley

Positief: eten is goed, niets spectaculair maar gewoon. Inrichting / sfeer is saai en bijna kerstmis-achtig. Achterin zaten continu kinderen van de eigenaar (?) te spelen. Bediening was dramatisch in het begin, de dame wist niets te vertellen over het menu. En bij het ophalen moesten we zelf alles aangeven terwijl de tafels niet eens zo groot zijn. Op mijn aandringen kregen we bij de derde ronde drinken, nieuwe glazen maar die hield ze zo vast dat ze met haar handen de binnenkant van de glazen aanraakte. Later kwam er gelukkig ook een andere dame helpen en dat was een hele verbetering. De bestellingen werden erg rommelig geserveerd zodat er gerechten van de ene ronde niet of later op tafel kwamen. Erg rommelig. Later zag ik iemand vlak voor het restaurant een fiets voor een van zijn kinderen repareren. Mijn tip is: ga helemaal over op afhaal. Het eten is goed genoeg. Om een restaurant te runnen is meer nodig dan alleen goed eten.