Op dit adres zit nu: Madonna

1. Apart tentje, soort broodjeszaak met mediterrane accenten in leuk zijstraatje van die drukke Nieuwstad.. De Koerdische uitbater, met naar eigen zeggen jarenlange horeca ervaring, wil achterin het mini-etablissement ook nog een soort jongeren-honk-soos opstarten.. (spelletjes lagen al klaar, drank en drugsvrij..)

Hij gaat binnenkort pas echt 'los', maar afgelopen vrijdagavond had ik de eer op voorhand al een bijzonder goed gelukt stokbroodje lamsvlees te mogen genieten.. Volgens de zeer welbespraakte uitbater, druipen bij de gewone ronde pita-broodjes de sausjes er teveel vanaf, vlekken veroorzakend of nog meer ellende, vandaar bij hem dus een kort geroosterd soort baguette rijkelijk belegd..

Enfin, een zeer wel smakelijk geheel vormend, maar de 'wow' experience, want voor minder deed hij het niet, heb ik in die zin nog niet mogen beleven, dat kwam m.i. vooral door het nu nog ontbreken van iets sambalachtigs.. en voor een volgende keer is me dan ook op voorhand al een huisgemaakt, echt meer dan pittig rode peper sausje toegezegd..

Ik ben benieuwd, tot dan!!