Op dit adres zit nu: Jasmin's

1. Lisette

We kozen voor dit restaurant vanwege het gezellige terras en de leuk uitziende kaart. Het eten viel helaas enorm tegen... De koude tapas gingen nog wel, maar waren niet bijzonder. De warme tapas (waar we lang op moesten wachten) bestonden o.a. uit vlees dat werd overgoten met sambuca en vervolgens aangestoken. Er zat helemaal geen smaak aan en het was erg vet. Verder patatas bravas (erg vet en flauw), gefrituurde rommel, salade zonder dressing en zalm in een te zoete saus. We hebben meer dan de helft laten staan. Bij het afruimen van de tafel werd ons gevraagd of alles naar wens was geweest. We hebben eerlijk antwoord gegeven en het meisje zei dat we onze klacht binnen bij het pinnen moesten doorgeven, dat er dan misschien wel iets voor ons geregeld kon worden. Binnen was het commentaar: "vervelend, ik zal het doorgeven aan de keuken". Nou, volgende keer toch maar ergens anders naartoe.

2,1