1. Wij zijn er nu al vier keer geweest en het is iedere keer weer heerlijk, we gaan er graag naar toe. Het is voor ons een eindje rijden maar dat hebben we er voor over. Ik vind zelf alles lekker en ben vooral dol op de sushi die vers bereid word, zoals alles trouwens. En dan het dessertbuffet zoiets heb je nog nooit ergens anders gezien, wij niet in ieder geval. Alles is heerlijk en het feit dat je uit wel 9 verschillende keukens kan eten dus is er voor iedereen wel iets dat hij/zij lust.

Wij gaan er binnenkort zeker weer een keer naartoe. Omdat het zo groot is heb je ook niet echt in de gaten als het heel druk is, dit komt ook omdat je in de verschillende restaurants zit. De sushi en de wok zijn mijn favorieten, mijn man vind het steakhouse en het visrestaurant weer super. Zo heb je dus ook echt voor iedereen wat.