1. Al direct viel ons op dat wij niet echt hartelijk ontvangen werden. Wij waren met onze dochter van 2 jaar en merkten dat dat niet echt op prijs werd gesteld, terwijl zij zich keurig gedroeg. Wij aten op het terras en hadden mosselen besteld. Voor onze dochter voor het fatsoen ook een kindermenu besteld. Een kleine schnitzel, tomaat en een ijsje toe, voor €12,- ach... Friet mocht ze met ons mee eten.
    Mosselen waren ook niet goedkoop, €25,- per persoon voor een relatief kleine pan. Op bijna alle terrassen zagen wij dat ze aangeboden werden rond de €16,- zelfs onbeperkt! De mosselen waren overigens wel van goede kwaliteit. Geen enkele garnituur erbij, alleen een bak friet. Qua drank liep het ook niet over en er werd ons niet eens gevraagd bij het ophalen van een leeg glas of wij nog iets lustten... Het voelde niet echt welkom allemaal. Geen fooi gegeven en dat doen we niet vaak!

5,3