1. Ja, fraai horeca-etablissement op prachtige locatie, aan de meanderende Ee, Wyns ergens tussen L'den en Bartlehiem, pittoresk, daalders plakje met op het zonovergoten terras of aan het brede raam schitterende vergezichten over de weilanden. Erg mooi, vooral in de namiddag, vroege avond altijd die mooie luchtenspiegel bij zonsondergang..

Uitstekende service, uitgebreide kaart en ook best wel zo lekkere keuken, welliswaar geen 'haute cuisine', maar de wat meer gangbare gerechten gewoon goed bereid, en voor elk wat wils..

Wij, van wereld(muziek)koor "Dekoor", hebben er met zo'n 30 man/vrouw vrij recentelijk nog mogen genieten van een bijzonder goed verzorgd en uitgebreid 'buffet', ja... Nogmaals mijn/onze complimenten...

Overigens had de "Winze" ook al de koffie/thee/taart (heerlijke huisgemaakte appel) en meer dan voortreffelijke lunch (9+!) met rijkelijk belegde verse luxe broodjes en zalige soepen verzorgd tijdens onze workshop "Roma" liederen alhier.. Hard 'werken' , maar natuurlijk ook een geweldige belevenis en overheerlijke samenzangervaring..

Enfin, tige tank, oan't sjen..