1. Afgelopen zaterdag bij Yankee Doodle Assen gegeten met 3 vriendinnen. We hadden een all-in arrangement inclusief drankjes, echter werden de drankjes mininaal ingeschonken (minder dan 35 cl). Het eten was totaal niet lekker, leek wel alsof het eten er de hele avond al lag.

We hadden om 20:00 uur gereserveerd en konden tot 22:30 uur eten. We hadden besloten om rustig de tijd te nemen om te eten, toen we om 22:00 uur nog iets wilden halen was het hele buffet al er af gehaald. Dit gaven we aan bij de 'gastvrouw', die bijna niet uit haar woorden kwam en ons vertelde dat net iemand bij ons aan tafel is geweest om te vragen of we nog iets wilden eten. Nooit iemand gezien of gehoord.

Bij het afrekenen gingen we toch even verhaal halen, waarop een 'medewerker' die we de hele avond niet hadden gezien aan de bar drankjes aan het nuttigen was ons even wilde vertellen dat we genoeg hadden dronken en niet arrogant moesten doen. De gastvrouw stond er mooi bij te kijken en greep niet in, klant is koning? Totdat de gastvrouw een woedeaanval kreeg en schreeuwend ons letterlijk wegduwde uit het restaurant. Trieste tent, personeel en manager van niks.