Op dit adres zit nu: Jimmy

1. Na alle positieve recensies, togen wij met goede verwachtingen naar Oldambt. Onze ervaring viel erg tegen. Het interieur is gedateerd (beetje bruin-café-achtig met opgezette dieren en antieke inrichting, muziekstijl 'Op volle toeren'), maar ieder z'n smaak natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat dit het oudere publiek wel aanspreekt. De bediening is ook wat gedateerd, komt vragen wat je wilt en daar houdt 't dan ook volledig mee op, geen gastvrije uitstraling. De kaart is érg eenvoudig (de prijzen navenant, dat moet dan ook gezegd worden) en alles wordt opgediend zoals mijn oma het vroeger zou doen (glazen schaaltjes, Arcopal servies). Kortom, alles is erg gedateerd. Nogmaals, het hoéft niet per se nadelig te zijn, maar wij vonden deze locatie qua sfeer en kwaliteit van eten absoluut geen aanrader. Voor import (wij komen van buiten de provincie Groningen), voelden wij ons niet bijzonder welkom.