1. Wij zijn nu 2 keer geweest en vinden de bediening erg vriendelijk, die inderdaad regelmatig langs komt en vraagt of alles naar wens is. Ze zijn maar met z'n 2-en dus als het druk is, ja dan moeten ze hard werken. En kan me voorstellen dat grote groepen misschien niet zo handig werkt, maar dat ze sportschoenen dragen... dat klopt maar ja ze lopen de hele avond wat maakt dat nou uit.

Wij vinden het eten heerlijk en de bediening vriendelijk. Het was nu zelfs zo dat we vergeten waren dat we een ingrediënt niet op de pizza wilden hebben en toen werd de pizza gebracht en hadden we het door. Zonder morren werd de pizza teruggenomen en hebben we een nieuwe pizza gekregen! Zonder voor de eerste te betalen! Dus wij zijn erg tevreden! Ze hebben overigens niet heel veel soorten wijnen. Staat ook geen wijn op de kaart, da's misschien nog een puntje.