Op dit adres zit nu: Bij Alex

1. Mijn moeder en ik hebben een high tea genuttigd in d'Olde Vismark te Kampen en het bleek enigszins een teleurstelling.

Niet zozeer qua inhoud, het eten en drinken was kwalitatief goed, hoewel anders van samenstelling dan aangegeven op de kaart, maar wel wat betreft de hoeveelheid tijd die we kregen om er gezellig van te genieten. Om na circa één uur al te horen te krijgen "...en heeft het allemaal gesmaakt?" was op zijn minst verrassend. Er was namelijk om vijf uur gereserveerd, zei men en wij moesten voor die tijd weg zijn. Wij konden dus niet anders dan alles gauw opeten en inslaan, plassen en wegwezen.

De verrassing was compleet toen wij rond 19.15 uur op weg naar het station langs Olde Vismark liepen en zagen dat slechts twee tafeltjes bezet waren...... Rijst bij ons onwillekeurig de vraag: 'Waarom moesten wij nou weg?, Waarom hebben ze tegen ons gelogen?'

De d'Olde Vismark zullen we niet gauw bij anderen aanbevelen. Eens, maar niet weer dus.