Op dit adres zit nu: De Vief Heringe

1. Miriam hamacher

Zondag 12 juli high tea voor een 50 jarige vriendin. We waren met 9 dames en allen waren wij teleurgesteld. Bij de reservering leek de werkende persoon niet veel zin erin te hebben! Op de vraag of we buiten konden, mompelde hij dat dat aan het weerr lag. Zeg dan "tuurlijk kan dat" en bekijk die dag of het echt kan.

Ik had bij de reservering de bedoeling uitgelegd van de verrassing voor de betreffende vriendin (zij wist nergens van). Het zou een zogenaamd functioneringsgesprek worden en ik hoopte dat de eigenaar er een beetje op in zou spelen. Hij gaf haar nog geen hand voor haar verjaardag en toen onze vriendin binnen kwam wist hij nergens van! Onprofessioneel. Ook de posters die we her en der hadden opgehangen had hij eraf getrokken, was hij niet van gediend.

De high tea zelf was redelijk, niet echt bijzonder, het leek een beetje voorgepakt spul. De bediening was waardeloos, een dame werd zelfs aan haar schouder geduwt om een bord op tafel te zetten. Als je met hete dingen aankomt waarschuw je de klanten toch? Het is een prachtige lokatie en gelukkig maakten wij er het beste van, maar alles kwam nogal horkerig over. Ik woon in de buurt en zie weinig of geen actie rondom het restaurant waar komt dit door? Ik vermoed dat het personeel wat meer aan zijn gastvrijheid moet werken, erg jammer, zal het niet gauw aan derden aanbevelen.

1. Geachte mevrouw,

Wij vinden het zeer teleurstellend dat u zich hier zo onterecht uitlaat over ons.
    Ten eerste had u zoals u zelf aangaf de bewuste zondag morgen de A4 tjes hier ongevraagd overal op het pand geplakt. Wij hadden er 1 afgehaald toen u ons met haastige spoed en verontschuldigend tegen kwamen. U gaf zelf aan dat u dit toch beter even had kunnen overleggen met ons.
    Verder betreffende uw geplande activiteiten, deze waren bij ons toch echt niet bekend zelfs niet bij reserveren. U vertelde zeer haastig toen wij ons tegen kwamen die ochtend uw verhaal en daar moesten wij het mee doen.
    Daarna geeft u aan hier dat alles kant en klaar zou zijn.... Als u zoiets al kunt merken zou u zich eerst eens kunnen overtuigen hiervan. Ik kam met trots zeggen dat wij alles zelf maken.
    Als laatste geeft u nog een behoorlijke sneer dat er niet veel te doen is in het restaurant. Ook hierop kunnen wij gelukkig u mededelen dat u hier ook beter naar kunt kijken en zich ook hier beter van had kunnen overtuigen,
    Ook bij het afrekenenen hebben jullie allemaal niets vermeld van deze dingen anders hadden wij u niet zo publiekelijk als wat u dit doet hoeven te overtuigen van het geheel,
    Tenslotte hebben wij nog geprobeerd naar aanleiding van uw resentie u telefonisch te benaderen maar helaas.

Mvg,
    Team Ophovenermolen