1. Ben van den Nieuwboer

Gisteren gegeten bij TOV, we kennen elkaar van gezicht maar het onthaal was alsof je je beste vrienden onthaald, heel warm. Prachtig en functioneel restaurantinrichting lekker fris en goede routing. Bij de keuken gegeten en geen enkel overlast of lawaai er wordt dan ook bijna niet gesproken iedereen weet wat die doen moet, en elk bord komt er werkelijk prachtig uit met een moderne opmaking en op mooi servies hier zijn vakmensen aan het werk met veel liefde en verfijndheid. Maar we komen om lekker te eten en te drinken. En dat is gebeurd, prachtige en lekkere gerechten, iets dat mij mijn hele leven bij zal blijven is de saus van schaal dieren bij de rode mul. Een gerecht dat je in het drie sterren restaurant Martín Berasategui (Spanje) krijgt. Super! Een drie sterren gerecht waardig, absoluut de top! Een hele fijne avond gehad, met als verrassing de lage rekening, heel goedkoop te noemen voor wat je krijgt! Hulde aan het team en het allerbeste restaurant van Noordkop in Noord Holland!