Op dit adres zit nu: Reyck

1. Vanaf 1979 hebben wij goede ervaringen met het restaurant 'De Wensput'. Het restaurant oogt binnen gezellig. Wij kwamen er eerst samen en later met onze kinderen. Die mochten, om het wachten te bekorten, altijd een kleurplaat kleuren. Na afloop kon er ook nog een presentje uit de grabbelton worden gegraaid! Inmiddels zijn onze kinderen volwassen en komen wij allemaal nog steeds graag in dit pannenkoekenrestaurant.

Helaas moeten wij na vanavond onze mening bijstellen. Na een stevige wandeling op het Leersumse veld en een wandeling in de Kaapse bossen, besloten mijn vrouw en ik vandaag (14-7-2015) een pannenkoek te eten in de vertrouwde "Wensput". Wij arriveerden om 18.40 uur en bestelden ons drankje en twee spekpannenkoeken met rozijnen. Het drankje kregen we vlot. Daarna vielen we van de ene verbazing in de andere.

Ik noem er een paar:
    Tijdens uitserveren laat de serveerder het bord met spareribs op het hoofd van een vrouw naast ons vallen, pakt de spareribs met zijn handen van haar hoofd en legt dit weer op het bord, serveert vervolgens de maaltijd toch nog uit en zegt: 'Sorry mevrouw'.
    Achter mij gaf een vrouw haar pannenkoek retour. Conclusie: niet gaar. Na ruim een kwartier kwam er voor haar een nieuwe pannenkoek en hadden de overige familieleden de maaltijd al genuttigd. "Is die zo wel goed?" was het antwoord van de serveerder. Ik vind dit op deze manier niet correct.
    Uiteindelijk kregen wij, na een uur wachten (19.45 uur) onze pannenkoeken. Ook onze pannenkoeken waren helaas niet gaar. Spek niet gebakken, rozijnen erover gestrooid. Pannenkoek klef. Het dessert hebben we dit keer maar overgeslagen.

Bij het afrekenen de vraag: "Heeft het gesmaakt meneer?" Ik kon niet nalaten te zeggen dat de pannenkoeken niet gaar waren en de wachttijd ruim een uur bedroeg. Dit viel ons tegen. Als antwoord ontving ik: "Dat kan ik mij niet voorstellen" en "Het was druk". Ik hoop dat een volgende keer 'De Wensput' weer kan bijdragen tot een positieve dagervaring.

3,4