1. Na onregelmatig afhalen vanaf 1987 nu eens in het restaurant gaan zitten om te eten. Vanwege het nieuwe concept uiteraard. Deze zondagavond zijn alle 44 plaatsen bezet naast het continue afhalen. Daar moet toch iets goed gaan. En dat is zo. De tasting menu-kaart lijkt eerst klein, maar de keuze is meer dan voldoende en verschillend. Nog een gerecht (naast salades) met een groente als hoofdingrediënt mag, maar we hebben na elke gang goed kunnen kiezen en heerlijk gegeten. De nasi en bami mogen iets heter geserveerd worden of in een porseleinen schaaltje wellicht? Na 3 x kiezen was het (helaas eigenlijk) al voldoende gegeten. De smaken zijn goed en divers. Niet lang hoeven wachten dus het personeel heeft alles goed in de gaten. Na elke gang een nieuw bordje en bestek, prettig. David Au is een goede gastheer. Nog een (Irish) coffee en tevreden vertrokken.