Op dit adres zit nu: La Corte

1. Y 50 punten

Afgelopen week bij donatellos wezen eten. Wat een slechte keuze! Zelfs voor deze prijzen mag je meer verwachten. Het eten Is matig, maar de service Is oprecht verbazingwekkend slecht! De studenten die hier werken, zijn vergeetachtig en niet super geïnteresseerd, maar ook dit kan ik vergeven, die hebben wel meer aan hun kop. Maar er werkt een oudere man, 40-50 gok ik zo. Dit Is duidelijk zijn vaste baan en ik heb nog nooit zulke slechte service meegemaakt. Na 45 min wachten, vroegen wij waar ons voorgerecht bleef, nou die zou er zo wel aankomen, maar we moesten niet zo zeuren, want er waren wel meer mensen aan het wachten. Ok... Erg vreemd. Toen kwam het voorgerecht eindelijk, was prima te eten. Daarna moesten we nog een uur op ons hoofdgerecht wachten. Een van onze groep was het nu ondertussen zat en is gaan klagen. Deze man stuurde haar terug met het excuus dat ze nooit beginnen met de hoofdgerechten tot dat de voorgerechten uitgeserveerd zijn (misschien moet je dan niet 45 min doen over een champignons bakken). Mocht deze man ooit ontslagen worden, dan willen wij het wel een tweede kans geven.