Op dit adres zit nu: Jumanji

1. Erwin&Gerhard

Zondag 12 juli met z'n tweeën gegeten bij Robin Food te Beekbergen. We zochten via internet een restaurant in de omgeving van het vakantiepark waar we een weekend verbleven. Omdat het menu op de site er goed uit zag hebben we voor dit restaurant gekozen.

We zijn gastvrij ontvangen en naar onze tafel begeleid door de kok die tevens een goede wijn suggestie deed. Het restaurant is gezellig en warm ingericht. Van de kaart kozen we als voorgerecht carpaccio en voor het hoofdgerecht ossenhaas. De bediening hebben we als zeer vriendelijk ervaren.

Het voorgerecht ziet er prachtig uit en is rijkelijk opgemaakt met o.a. frambozen, tomaat, Parmezaanse kaas, komkommer en pijnboompitjes. Deze verschillende smaken vonden we verrassend en het gerecht smaakte heerlijk. Eveneens werd ons hoofdgerecht mooi gepresenteerd. Een goed stuk vlees, precies goed gebakken en voldoende garnituur.

Kortom wij hebben heerlijk gegeten en bevelen dit restaurant absoluut aan vanwege de gastvrijheid, omdat deze is zoals het hoort te zijn.