in Den Burg

Zelfs fijn om er gewoon al iets te drinken

1. Gisteren heerlijk gegeten met m'n vrouw. Zij had een duo van lamsrack en lamsbout, wat goed van smaak was en lekker mals. Daarbij een smakelijke, romige grove aardappelpuree en verse gekookte groentegarnituur met o.a. venkel. Ik had een Sparib Smulsensatie en een sensatie was het! Heerlijk malse sparerib van ongeveer 30 cm. Met eveneens een groentengarnituur. De Vlaamse frieten hadden er voor mij niet bij gehoeven. De Apollonia Squinzano combineerde goed bij dit gerecht. De Inurrieta Sensaciones combineerde goed bij het lamsgerecht. Bij de wijn wordt standaard een glas water geserveerd. Als nagerecht had ik een lekkere frisse scroppino en m'n vrouw had een kop koffie met Texelse bonbons.
    De bediening is zeer vriendelijk en alles verliep soepel. Het team is goed op elkaar ingespeeld. We komen hier beslist vaker.