1. Gisteren wezen bowlen en eten bij de Waterburcht. Het begon al bij het bowlen. We waren met 9 personen en er was geen plek voor 5 van ons om te zitten. 1 baan naast ons was vrij en hebben meerdere malen gevraagd of we die baan erbij mochten huren. Dat was volgens de medewerkster (op een erg pinnige manier) niet mogelijk. Vervolgens gingen we dineren in het restaurant. Een aantal van ons slikken medicijnen en als antwoord op de vraag of we een karafje water mochten kregen we als antwoord dat dat niet kon en we een fles water moesten kopen! En dan de manier waarop het weer gezegd werd! De bediening hoort gastvrij en vriendelijk te zijn! Horeca is een vak en hier wordt het compleet vergeten! Op een chagrijnige en erg onvriendelijke manier zijn wij behandeld. 1 persoon was er jarig (88jaar geworden) en bij de vraag of er een kaarsje op het ijsje kon werd er gezegd dat ik dat aan het begin had moeten zeggen aangezien ik al heel lang weet dat mijn oma jarig was! Wij kijken op een zeer negatieve manier terug op ons bezoek aan de Waterburcht in Eelde en zullen hier zeker nooit weer heengaan. Wat een gezellige en ontspannen avond had moeten worden is door de medewerkers ontzettend beïnvloed!