1. Sara 25 punten

Gisteren met vier personen gaan eten. De sashimi tonijn en zalm als voorgerecht was vers maar veel te weinig. Men had de vis zodanig geschikt dat het leek alsof het veel was, maar als je alles zou samengelegd hebben, kon het op twee summier gevulde soeplepels.

Hoofdgerecht was de zeetong. Zeer kleine portie en de frietjes waren veel te lang gebakken, het waren harde stokjes geworden. Echt niet lekker. Toen ze de zeetong opdienden, zei de serveerster zelf dat ze er een extra stukje hadden opgelegd omdat de tong klein was. Ze hadden beter nog een paar stukjes toegevoegd, want we bleven op onze honger zitten. Prijs: € 36. De sla werd in een apart kommetje geserveerd en op de bodem dreef water. Dus niet grondig gedroogd en erin gekwakt, waarschijnlijk wegens tijdsgebrek want we moesten 50 minuten wachten op onze hoofdschotel en de mensen rond ons begonnen ook al op hun stoel te schuifelen. Voorts werd door één van ons ook de rib eye besteld. Ik zou me als restauranthouder schamen om dergelijke kleine portie voor te schotelen. Deze rib eye was echt héél klein. Prijs: € 36. Weer hetzelfde probleem: frietjes niet appetijtelijk want ze waren doorbakken.

Ik heb thuis nog een boterham gegeten omdat ik op mijn honger was blijven zitten. Gaan we terug? Buiten de frietjes is de kwaliteit "gewoon". Mensen met een gezonde eetlust blijven er beter weg.