Op dit adres zit nu: Marlin

1. Super mooi restaurant! Leuk de oude nostalgische elementen in ere gehouden in combinatie met moderne inrichting, heel bijzonder. Wij konden in overleg nog gebruik maken van de 2 gangen business lunch. Dit was een goed concept. Carpaccio was zoals die hoort een mooi vol bord met carpaccio en niet een bult sla wat je vaak krijgt. Deze was geweldig mooi gepresenteerd en TE lekker! De steak was ook heerlijk en de sushi was wel oke.
    Had er wat anders van verwacht ik vind sushi met salade niet lekker en ook beetje goedkoop/supermarkt-sushi overkomen, dat past niet bij dit restaurant, verse vis is beter. Waren er wel 4 met vers stukje maar overige 8 met salade. En beetje hetzelfde helaas. Had gehoopt op een hosomaki en een nigiri, dus iets meer diversiteit zou mooier zijn ipv 12 zelfde formaat rolletjes. En iets vaker kijken of klanten nog wat willen drinken, kun je juist aan verdienen!