1. Merkwaardig dat bijna iedereen zo enthousiast is over dit restaurant. Wij hebben het dan zeker niet getroffen. De bediening is correct maar schuift wat afgemeten en plichtmatig door het pand. Zijn ze moe?
    Ik bestelde een zoetzure tomatensoep die bij de eerste hap vanwege een darmaandoening die ik heb voor mij te pikant bleek te zijn. Ik veronderstelde dat het kwam door de gember die je vaak in dit soort soepen aantreft en heb dat beleefd meegedeeld aan de bediening. Het meisje nam met begrip de soep weer mee. Later, kennelijk door de baas gestuurd, kwam ze wat verongelijkt zeggen dat er geen gember in zat. Nou goed, dan niet, maar moet ik een welles-nietes spelletje aangaan terwijl ik die soep niet eten wil vanwege de scherpte, ook al zit er geen gember in... Zo goedkoop vind ik trouwens 40 Euro voor een kleine rijsttafel (tamelijk klein) voor 2 personen nou ook weer niet. En de smaak? Vers, maar veel meer ook niet.
    Er is hier trouwens een merkwaardig fenomeen aan de hand. Wij hebben ook wel eens afgehaald hier en dan krijg je voor de helft van de prijs tweemaal de hoeveelheid mee dan als je het in het restaurant eet. Dat is een factor 4!

5,1