Op dit adres zit nu: De Rozario

1. Jack 164 punten

Het is druk in de eetgelegenheden in en om Helmond.

Hier terecht gekomen met een bevriend stel, en was verrast.

Verrast door de sfeer van gezelligheid en gastvrijheid. Iets wat tegenwoordig in veel restaurants niet te vinden is.

Een flesje prosecco voor de mannen en water voor de dames.

Dames zijn voor het menu gegaan en de grijze boys voor het 4 gangen verrassings menu.

Ondergetekende alleen maar vis, hier herken je de vakkennis van de kok aan. En een verrasing is altijd leuk.

De amuse was toppie, lekker en vooral te snel in onze buikjes verdwenen.

Keurige en correcte bediening, geen luidruchtig publiek, en zeker een brigade in de keuken die ons niet tot in de eeuwigheid liet wachten op het volgende gerecht.

Toch na vier gangen een punt van aandacht.

De hoeveelheid eten welke we bij elke gang op ons bord getoverd kregen, vonden zowel ik, als mijn disgenoten ietwat aan de kleine kant. Hierdoor zeker niet het gevoel van veel te veel en te vet gegeten, maar wel een gevoel van, hier kan nog wel een 4 gangen menu uitgeserveerd worden.

Als jullie hier nog wat aan doen, dan hebben we in ieder geval weer een fatsoenlijke zaak erbij.

Succes, en bedankt voor het laten werken van onze smaakpapillen. En dat terwijl we eigenlijk vrij hadden.