1. Dave Claassens

Vanavond wederom gaan eten bij Samos, zoals we wel eens vaker doen. Echter vandaag viel ons erg tegen. Na drie kwartier wachten en nog geen hoofdgerecht te hebben gekregen, hebben we eens vriendelijke gevraagd waar ons eten bleef. Op dat moment werden borden naar tafels gebracht die 10-15 minuten later besteld hebben. Daarbij zat een soortgelijke bestelling. Uiteindelijk na 55 minuten gewacht te hebben, kwam het eten dan eindelijk. Na 3 happen heb ik mijn bord terug kunnen sturen omdat het vlees lauw was en de saus het enige beetje warme was op het bord. De serveerster die mijn bord terug bracht naar de keuken, zei vervolgens niet eens wat er met me eten ging gebeuren. Uiteindelijk kwam een ander personeelslid mijn bord terug brengen. Ze gooide het bord nog net niet neer, zonder enige excuses van het ongemak. De service en communicatie bij Samos is niet om over naar huis te schrijven. Ik denk dat wij daar voorlopig uitgegeten zijn!!