1. Na zo'n 250 bezoeken vanaf het eerste begin tot heden hebben mijn vrouw en ik wel alle hoeken van Restauant Meesters leren kennen. En al het goeds en slechts, hoewel dat laatste niet meer in onze herinneringen zit.

Heerlijk voor de koffie en de borrel, binnen of op het terras. Heerlijk om tijdens het diner urenlang te genieten van de culinaire hoogstandjes (soms wel verrassend) en de bijzondere desserts.

Vooral is het genieten van de heerlijke service. Daarmee bedoelen wij het bedienend personeel. Altijd voorkomend, vriendelijk, behulpzaam, altijd met een lach en altijd in voor een grap.

Ondanks het feit dat wij beiden bijna tot het meubilair behoren (:-)) komen wij toch regelmatig vernieuwingen en verrassingen tegen. En dat houdt het geheel spannend en uitdagend.

Het hoeft niet ieders smaak of 'scene' te zijn, maar wij en veel van onze familie, vrienden en relaties, genieten met regelmaat van de entourage, de kaart en de sfeer. En daar gaat het toch maar om.

Aanbeveling aan een ieder: Ga, Zie en Geniet. Meesterlijk!