1. Hier gegeten met vrouw en kinderen. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en direct werd er gevraagd wat we wilden drinken en kregen samen met het menu een hapje van het huis. Goed voor elkaar zou ik zeggen.

Nadat we het mooi opgestelde menu hadden doorgelezen kwam de attente eigenaar ons nog even informatie geven over wat ze nog buiten de kaart konden serveren. Daar hebben we ook voor gekozen; een heerlijke gemixte voorrechten met te proeven eerlijke en verse producten zoals je niet gewent bent in een normale pizzaria. Van alle gerechten werd duidelijk uitgelegd wat alles was. Na het voorgerecht werden onze kinderen direkt gevraagd om de pizza, en ons voor het hoofdgerecht. Een heerlijke Vechtdal ossenhaas met een heerlijke groene pepersaus. Complimenten!

Na het hoofdgerecht werd er netjes gevraagd of wij nog een dessert wilden en of ze daar eventueel mee moesten wachten i.v.m. de snelheid van het uitserveren. We kregen met z'n 4'en een heerlijk grand dessert waarbij ik moet zeggen: de complimenten voor de tiramisù!

Voor mij zeker een aanrader en we komen zeker terug!