Tijdelijk gesloten

1. Altijd top hier. De tapasbar is geweldig! Nog nooit een tegenvaller gehad en er inmiddels toch zeker 10 keer gegeten, ze mogen van mij wel vaker de tapas menu actie doen. Tapasbar is zeker laagdrempeliger, eenmaal meegemaakt dat de bediening niks wist van de kaart, maar meestal zijn wij ervaren personeel gewend!

Ook het restaurant van Avenarius is altijd geweldig, het oude concept was top maar misschien iets minder toegankelijk. Het nieuwe concept is fantastisch! Helemaal af en super nette, vriendelijke bediening die veel verstand van eigen keuken hebben!
    Heerlijke kaart ook om gewoon een drankje te doen en wat gerechtjes te laten komen! De lunch is ook super, maar helaas zit je dan meestal alleen. De high tea zou ik er nooit meer doen, echt standaard en weinig Engels aan. Voor mij moet een high tea met een klein theepotje verse thee, echt verse Engelse gerechtjes. Niet soesjes en tompoesjes uit de vriezer. Dus de high tea kunnen ze beter schrappen.

Wel missen we het 10-gangen wild menu. Daar kwamen we al 5 jaar voor terug. Benieuwd wat het alternatief wordt. Maar Avenarius restaurant en tapasbar een en al lof! We hadden zelfs hun tapas op onze bruiloft, nou dat zegt genoeg toch😉 Wel snap ik dat mensen het restaurant prijzig vinden.