1. Wat is hier gebeurd? Wij komen hier al jaren en hebben altijd genoten van goed eten en vlotte bediening. Hoe anders ging het vandaag. Het karafje wijn en de nachochips stonden vrij snel op tafel; het bakje guacamole dat we niet wilden bestellen werd toch twee keer bezorgd. Toen begon het grote wachten: hoewel het helemaal niet druk was, duurde het bijna een uur voordat onze bestelling werd opgenomen. En die viel ook tegen. Kregen we voorheen netjes opgemaakte borden voorgezet - nu leek alles nogal onverschillig op het bord gekwakt. Toegegeven, de spareribs en de gepofte aardappel waren prima, maar de 'traditionele' bonen en rauwkost zijn vervangen door wat sla met grof gehakte rauwe ui en paprika. Wel vers, maar lekker??? Toen we de kaart vroegen voor een nagerecht moesten we daar opnieuw bijna een kwartier op wachten en toen vervolgens na tien minuten nog niemand aanstalten had genomen om de bestelling op te nemen zijn we maar bij de kassa gaan afrekenen. Wat is er aan de hand Amigo? 2,5 uur voor een karafje wijn en een hoofdgerecht? Of hadden we gewoon de shift met het onverschillige personeel?