1. Zaterdag avond hier gegeten. Is echt flink tegen gevallen. Veel producten niet vers. Heel veel gerechten zwommen in de saus!! Ze proberen je veel brood te geven zodat je snel vol zit, en tot overmaat van ramp rotte/gistende fruitsalade gekregen. Bediening erg traag waardoor we om tien uur al te horen kregen dat de keuken bijna ging sluiten. Of we nog vlug 2 gerechten wilde bestellen (terwijl we er nog maar vier op hadden). Door de emmertjes desperado en cocktails toch een zeer gepeperde rekening van 190 euro voor 4 personen. Spijt dat we geen a la carte hebben gekozen, want het was duidelijk dat de tapas allemaal voorbereid waren. Helaas heb ik ook 2 keer gemaild dat we gistende fruitsalade geserveerd hebben gekregen, maar hier krijgen we gewoon geen antwoord op... ook direct aan tafel gezegd uiteraard. Enige wat ze zeiden was: "U heeft gelijk, deze is rot" :(