Op dit adres zit nu: De Zaanse Molen

1. Arthur 539 punten

Met een vriend buiten op het terras Japans mogen eten.

De serveerster was zeer behulpzaam toen wij aangaven dat wij enkele onderdelen van het Tokyo menu wilden wijzigen/annuleren. Alles was mogelijk.

De mix van sushi en sashimi werd feestelijk opgediend en was gewoon puur!! Vol van smaak en erg vers. De zalm was voortreffelijk. De pangasius hadden ze beter voor de zalm kunnen serveren.

Gezellige avond in een heerlijk zonnetje en genoten van alle gerechten.

Vorige recensies van Arthur

• En weer mogen eten, nu met een aantal collega's.

De babi-pangang is droog en ik vind het heerlijk om ze zo knapperig te eten. Je krijgt er voldoende saus bij om in te soppen.

Volgende week mag ik weer....... :)

• Arthur

Ik mag hier 1x per week/2 weken komen eten en ben nog steeds verliefd op de Ti Pah op de gietijzeren vuurplaat. Zowel vlees als vis zijn in 1 woord gewoon super!

Recentelijk eens een combinatiegerecht geprobeerd maar ook de Daging Roedjak is toppie!

Bediening heel vriendelijk en attent. Snap niet dat het niet drukker is...zit meestal alleen of met een enkele verdwaalde eter,,,